kumpel w 98 r przyniósł kasetę z tym fimem. Oglądaliśmy z zapartym tchem. Człowiek nie spuścił oczu z telewizora, a na widok efektów szczena opadała do ziemi. Dlaczego te czasy minely bezpowrotnie...
Komercja, kasa, komedie romantyczne xD , a pamiętasz czasy obcego 1 ,2 ,3 czy Terminatora 1, 2 Jak to puszczali w tv a aż człowiek lał w gacie z szczęścia to były piękne czasy a dzisiaj jest mało ambitnego kina wszędzie komercja , wszystko "oprawione w ładne pudełko" ale bez polotu....To same dotyczy Gier Komputerowych/konsolowych :-/
a pamietacie te filmy ze Stallonem ? Rocky,Rambo ,Tango i Cash, czlowiek demolka a z tych klasykow niekonircznie ze Stallonem to jeszcse krwawy sport z gier pamietam contre, power rangers itd
A nie ujmując S.Stallon-e, taki A.Schwarzenegger też wymiatał, że aż miło, np. Predator (jeżeli mamy odnosić się do "wizyty" obcych :)
Bo każdy już przywykł do filmów z efektami specjalnymi i już na nikim nie robią one wrażenia. Tylko raz na jakiś czas pojawiają się perełki jak Matrix, X-men, Terminator 3, Transformers, Tron czy choćby wg. mnie b.dobry Avatar.
tylko efekty nigdy nie ratują filmu ,no może prawie nigdy :-) Terminator 3 to taka szmira jakich mało T2 był o niebo lepszy miał świetny klimat i efekty do dzisiaj robią wrażenie. Ja bym chciał zobaczyć film z świetnymi efektami połączonymi z rewelacyjną fabułą :-) widziałeś może Avengers co myślisz o tym filmie ? mi się podobał ,ale scenariusz trochę słaby....:-/
Avengersów widziałem w kinie w 3D i później w domu. Film mi się zajebiście podobał, zresztą dałem mu 10. Na scenariusz to chyba zwrócą uwagę tylko fani komiksów marvela. Dla mnie film był śmieszny, miał dużo akcji (chociaż niektórzy narzekali, że za mało???), efekty specjalne i Scarlett Johansson :) Powinienem jeszcze ten film wpisać na listę wyżej. Co do Terminatora to trzecia część faktycznie za dobra nie była, ale na widok efektów specjalnych to mi wtedy szczena opadła na podłogę. Terminator 2 wiadomo - klasyk. Świetny klimat i efekty. Oglądałem z 10 razy na pewno tak jak Matrixa, Transormersów czy Władce Pierścieni (mój ulubiony film).
Scarlett Johansson zawsze ratuje film :-) a tak na poważnie ja uwielbiam wszystkie ekranizacje komiksów:-) najbardziej chyba podobał mi się Mroczny Rycerz Nolana świetny mroczny klimat. Lubie też spider mana, x-menów i Iron mena widzałeś może IM 3 ? Jestem ciekawy twojej opini.
Jeszcze nie widziałem. Poczekam aż wyjdzie na bluray i sobie obejrzę spokojnie w domu. Patrząc na ocenę nowego IM to film musi być dobry :) W tym roku czekam jeszcze na Wolverine'a i Supermana :) Trailer z Supermana pozytywnie mnie nakręcił mam nadzieje, że tego nie spieprzą. A o Wolverine się nie martwię. Geneza była zajebista, więc i teraz inaczej być nie może. Zresztą Hugh Jackman zawsze robi dobra robotę :)
Nie zgadzam się. Terminator 3 to nie tak genialne kino jak T2 ale nie jest to szmira. Na tle wielu współczesnych produkcji wypada bardzo dobrze
Ja i nie tylko.
Momentami to był koszmarek. Jak se przypomnę tego animka wiszącego na ścianie ciężarówki...
Ja mam akurat, w części, niemiłe wspomnienia.
Nie dość, że wkurzyło mnie, że film był w 16/9 (byłem pewny, że ucięli) to jeszcze kolo w kinie puścił go na 1/3 ekranu.
Jak pierszy raz zobaczylam galaktyke, do dech zaparlo. Jak teraz sie oglada, to juz nie to samo. W ogole w dzisiejszych czasach nic juz nie zapiera dechu, nawet efekty. Co z tego, ze dzisiaj sa najlepsze, jak jutro juz beda "stare".
Dlaczego minęły...Bardzo za nimi tęsknię. To były najpiękniejsze moje lata młodości,kiedy świat postrzegałem w intensywnych kolorach. Niestety później same rozczarowania,ale to już inna bajka...
To bardzo proste. Genialny twórca jakim jest CAMEROON olał robienie filmów. Zrobił jeszcze tylko plastikowego AVATARA, ale on ogólnie zasłużenie z tego co wiem zarobił najwięcej jako reżyser. Obcy 2, Terminator 1,2 to są klasyki. Do dziś efekty z TERMINATORA 2 są lepsze od komputerowych CGI podobnie jest w Obcym 2 w te filmy włożono pasję i chęć przekazania obrazu najautentyczniej jak to się da. Jestem ogromnie uradowany, że doczekałem się MAD MAXA 4, który został zrobiony z podobną pasją jakiej nie było w filmach od czasu MATRIXA 1
Co do gier jest to samo. Gry są co raz gorsze, ale mają co raz bardziej realistyczną grafikę. Upraszcza się je quick saveami, casualową i słabą rozgrywką. Ja tam się cieszę, że mam całe pokłady gier nes, sega, dos do wyboru i raz na parę lat wychodzi coś niesamowitego jak AMNESIA czy PENUMBRA. Jest tyle gier np: ja przeszedłem myślę, że już obecnie kilkaset gier na nesa i nadal do nich wracam. W nowe gry zwykle przechodzę raz i zapominam z wyjątkami takich klasyków z około 2000 roku kiedy to jeszcze gry osiągały szczyty wyobraźni jak np: DEUS EX 1. Na nes to wiadomo do oporu w recca, NINJA GAIDEN, KAGE, FINAL MISSION, STREET FIGHTER 2010, POWER BLADE, GUARDIAN LEGEND ITD. ITD. CONTRA SUPER, CONTRA ITD. ITD.
Rocznik 86 jesteś ? ;) No to pamietasz sporo z tych czasów , ja jeszcze wiecej bo jestem starszy, a odpowiadając na Twoje pytanie to te czasy minęły bo i publiczność nie taka sama. A co mam na mysli chyba sam rozumiesz
To może wydawać się dziwne ale dopiero pierwszy raz w tym roku,niedawno obejrzałam w tv ten film. Pamiętam doskonale jak był kinowym hitem. Byłam nastolatką i nawet miałam wybrać się wówczas do kina ale jakoś nie udało się. Przez kolejne lata,też omijałam ten film(albo on mnie omijał
Po dwudziestu latach od premiery dokonałam jednak seansu. Czyli lepiej późno niż wcale.
Nie jestem szczegolną koneserką tego gatunku ale uważam, że w swej konwencji jest dobry. Efekty specjalne na wysokim poziomie i świetna ścieżka dźwiękowa z tytułową piosenką na czele.
Nie powiedziałbym że tak całkowicie bezpowrotnie. Załóżmy że ktoś dysponuje odpowiednią sumą pieniędzy by stworzyć odizolowane mini miasto. Umieszcza w nim tysiąc chętnych ludzi i niemal wszystko co było w dawnych czasach, nie ma w tym mieście możliwości odbioru radia, telewizji i nawet internetu ze świata współczesnego, jeśli ktoś chce film idzie do wypożyczalni kaset vhs, jeśli chce telewizje to włącza telewizor, lecz ma do wyboru jedynie kilka kanałów, gdzie nadają same klasyczne stare filmy. Nie byłby to prawdziwy świat, lecz raczej coś w stylu Truman Show, w dzisiejszych zwariowanych czasach znalazłoby się dużo chętnych na taki urlop od internetu i wszystkiego innego co kradnie czas, koncentrację i co sprawiło, że zapomnieliśmy jak kiedyś było prosto i przyjemnie.