PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=1099}

Żywot Briana

Life of Brian
7,9 185 618
ocen
7,9 10 1 185618
8,3 35
ocen krytyków
Żywot Briana
powrót do forum filmu Żywot Briana

Nic śmiesznego w tym filmie nie było no może akcent kretyński akcent angolów ich głupota.Jest tylko jeden dobry film/serial komediowy angielski Jaś fasola reszta to DNO

GhostDeath

Reszta, czyli jakie seriale/filmy komediowe angielskie nie przypadły Ci do gustu poza Monty Pythonem?

pytam bo za bardzo nie znam się na serialach angielskich, ale jestem pewny że te które się tobie nie podobają mnie wręcz zachwycą.

infrared118

polecam wobec tego niesamowity, zabójczy serial z panią Hiacyntą Bukietową "Co ludzie powiedzą"

ocenił(a) film na 10
infrared118

Catherine Tate Show, polecam z całego serca, a na pewno GhostDeath by się nie podobało :) Poszczególne gagi można znaleźć na youtubie, za całymi odcinkami trzeba się już naszukać. Ale kwintesencja brytyjskiego humoru.

ocenił(a) film na 9
infrared118

Polecam "Pan wzywał, Milordzie?" i (zwłaszcza) "Czarną Żmiję", "Hotel Zacisze" (klasyk!). Możesz jeszcze obejrzeć "Cienką niebieską linię" oraz "The IT Crowd".

ocenił(a) film na 1
GhostDeath

zgadzam sie, chociaz Jas Fasola to tez denny serialik dla plebsu

ocenił(a) film na 7
Kani88

"Jas Fasola to tez denny serialik dla plebsu". Więc, jaka jest Twoim zdaniem dobra (dobra, nie średnia)komedia dla wybranych?

ocenił(a) film na 10
GhostDeath

pcin dolny, hotel zacisze i kilka innych jest lepszych.jas fasola to taki wspolczesny benny hill ale sa lepsi od niego ;]

pawello1

dla mnie jaś fasola jest powiedzmy, średnio śmieszny.. ale jest wiele dobrych brytyjskich komedii, chociażby takie allo allo

ocenił(a) film na 10
GhostDeath

Niektorzy sa zbyt powazni na taki typ humoru, wyobraznia tez by sie przydala. Jak ktos nie ma wyobrazni i dystansu to nigdy nie zrozumie brytyjskiego humoru.(Inteligencja tez by sie przydala :P)

Pobierz aplikację Filmwebu!